Darwin - Reisverslag uit Darwin, Australië van Willem en Tiny Moll - WaarBenJij.nu Darwin - Reisverslag uit Darwin, Australië van Willem en Tiny Moll - WaarBenJij.nu

Darwin

Door: Tiny

Blijf op de hoogte en volg Willem en Tiny

02 Oktober 2014 | Australië, Darwin

Na aankomst in Darwin met een taxi naar onze B&B gegaan.
Deze ligt in Palmerston, een stuk buiten het centrum van Darwin, waar we hartelijk werden ontvangen door Green-E (nickname owner Brain)
Direct spullen neergezet een boodschappen gedaan om wakker te blijven en iets te drinken te scoren.
Na een heerlijke douchen even buitengezeten en toen slapen !!
Toch 's nachts af en toe wakker geweest van de Jetlag, maar het viel mee.
Na ontbijtje met de bus naar Darwin voor o.a. een Aussie telefoonkaart.
Rond gewandeld en 's middags lekker Japans gegeten, wel een stuk duurder dan aan de Oostkust.
Na de busrit terug, eten gehaald (voor de magnetron, haha) wat best lekker was.
Douchen en zo naar bed, morgen vroeg worden we door Green E weggebracht naar de plaats waar we de camper moeten ophalen, waarna we door gaan naar onze eerste camping Boomerang resort en voor het eerst de tent moeten opzetten en erin slapen, ppfff.
Boodschappen doen wat er allemaal nodig is en dan zaterdag op de weg naar Katherine.

• 02 Oktober 2014 - 19:18

Rob En Claudia:

Gelukkig goed aangekomen! Heel veel plezier!!

• 03 Oktober 2014 - 14:33

Ivonne:

Ziet er leuk uit is dat de camper rechts op de foto lekker makelijk op de bouwen(haha grapje)

• 04 Oktober 2014 - 00:10

Edje:

Gelukkig de lange reis achter de rug en nu gaan genieten van jullie avontuur.