Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Willem en Tiny Moll - WaarBenJij.nu Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Willem en Tiny Moll - WaarBenJij.nu

Singapore

Door: Tiny

Blijf op de hoogte en volg Willem en Tiny

01 Oktober 2014 | Singapore, Singapore

Het was een lange vlucht maar met de service aan boord was niks mis. We werden volgegoten met drank (water e.d.) en kregen genoeg te goed te eten (2x)
Er was genoeg te kijken of he scherm voor je, wel 88 films, radio. muziek en voor de kleintjes (ik dus) leuke tekenfilms.
Nu even de benen strekken op het vliegveld en wacht op de doorreis naar Darwin om 10.00 uur plaatselijke tijd.
Foto volgt van de tuin op het vliegveld.
De vlucht naar Darwin was goed, hier en daar wat turbelentie, maar ohh wat duurde die lang, het leekveel langer dan de eerste vlucht. We hadden slaap, maar slapen ho maar.
Het eten was redelijk en drinken kreeg je voldoende, wat resulteerde in diverse bezoekjes .....
Bij het invullen van de kaarten "wat breng je mee" naar Australie, moisten we invullen Thee. Bij aankomst via paspoortcontrole dan naar twee chechs eindelijk naar douane controle, dat duur de lang, was maar 1 persoon aan het werk !
Maar het is goed gegaan en we mochten verder .....

• 01 Oktober 2014 - 08:37

Joyce:

:-)
    Jullie waren ong 23:30 NL tijd geland. Zag t toevallig. Fijn dat julliw een goede vlucht hebben gehad. Hoop dat jullie nu goed in Darwin zijn aangekomen. Xxx

• 01 Oktober 2014 - 11:31

Conny:

Singapore Airlines is top! Maar dergelijke lange vluchten zijn evengoed behoorlijk pittig.
    Even bijkomen in Darwin! :)